Anooooo

27.03.2024

Ano, ano, ano,

říkám ano

životu

lásce

radosti

říkám ano Ježíši

velké veliké ANO

Ano,

buď mým Králem

Ježíši

Ano,

budu ti sloužit,

Ježíši

Ano,

miluji tě, 

Ježíši

Ano, ¨

děkuji ti,

Ježíši,

Ano,

chci žít jen pro Tebe,

Pane můj

dal jsi mi víc 

než kdo dřív

než jakýkoli člověk

mám snad brečet 

nebo se smát?

nevím,

radost tak velkou mám

že ti patřít smím ¨

Haleluja

nic na světě za tebe nevyměním

nic není cennější než Ty, můj Králi

Jsi ta perla, co jsem právě objevila

Jsi ta perla, za kterou stojí za to prodat všechno všechno všecičko

Jsi to Ty,

Ježíši,

Tobě patří všechna sláva

Haleluja

Co víc mohu říct?

slova nemám,

srdce mi hoří

slzy radosti v očích tlačí

jsem šťastná jako snad nikdy.

O díky Ti

Ježíši.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky