Co to vlastně dneska slavím?

29.03.2024

Ráda bych řekla narozeniny

tak nějak ze zvyku.

ale ne, to rozhodně nejsou narozeniny.

ještě ne.

protože než byl Ježíš vzkříšen

musel zemřít.

A to bylo dnes

Dnes je Velký pátek

To vědomí Jeho smrti,

vlastně mojí smrti,

neboť tam na kříži jsem současně

i já zemřela.

to vědomí je neskutečně silné.

Já zemřela s Ježíšem.

Co tedy slavím?

Spolu s Pánem mým?

Dnes svou smrt.

Dnes konec žití v hříchu.

Dnes slavím svobodu.

Svobodu od veškerého zla

od osamocenosti,

od zoufalství

od viny

od hanby a studu.

Dnes. právě dnes.

A už brzy

Brzy

Brzy

za 3 dny

oslavím s Ježíšem

nový život.

Vzkříšení

Radost

Úleva

Síla

Autorita

Bytí v Něm

Plnost

Haleluja

Díky Bože za ten úžasný

lásky-plný plán milosti.

Ale vždyť

to neslavím jen já

ale každý každý každý každičký

i ty i ty i ty.i ty

i za tebe Ježíš zemřel, i ty jsi s ním zemřel

tvou smrtí.

Ježíš sestoupil do pekla našeho života ve smrti

Ježíš zažil to peklo za tebe i za mě.

Díky díky díky Pane

Haleluja

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky