Každý chce hezký život

19.03.2024

Myslím, že tohle je pravda - každý člověk chce sám pro sebe hezký, šťastný život. A tak pro to dělá různé věci. Každý je jiný a proto každý svou cestu za štěstím pojme jinak.  Mnoho lidí pracuje, aby si vydělalo peníze a pak si za ně pořídili to, po čem touží jejich srdce. tak například nové auto. Lepší byt, super dovolenou. Touží pak si užívat život lépe s tou novou věcí.. Takže mnoho lidí se těší na víkend, až v pátek sednou do svého auta vyjedou do neděle tam,, kde si hodlají odpočinout a zrelaxovat.

Další velkou skupinou. jsou tzv. zážitkáři - tedy ti, co hledají šťastný život v zážitcích. Může jít o zážitky sportovní (nadšení golfisté, tenisté atd.), kteří každou volnou chvíli tráví na hřišti při hře, zážitky relaxační - návštěva saun, meditačních setkání, kurzy kreslení, poslech hudby, tanec, 

dále je mnoho lidí, která vyhledává zážitky "ezoterické", tedy dochází na různé semináře,  workshopy, zážitkové kurzy, terapie, to vše je spojené s cílem odblokovat nějaké duchovní záležitosti, protože za dobu od minulého kurzu či terapie se jim v životě stalo zase mnoho nepěkného. Opět se objevily pocity viny, odsouzení, pocity strachu, odmítnutí atd. Ano, terapeuti říkají, že jde o dlouhodobý proces, kdy ze sebe člověk sundává jednotlivé "slupky" jako u cibule. A tak to jde rok za rokem... 

Další lidé tráví večery v restauracích u piva či vína, popovídat si, zasmát se, zanadávat si. Zde si dobře odpočinou a další den hurá do nenáviděné práce.. 

Rozhodně dalším moderním životním stylem je vegetariánství a veganství, zkrátka zdravě jíst, pít, očišťovat tělo, k tomu asi je dobré cvičit jogu, nějakou tu meditaci.. 

Určitě bychom našli další možnosti a způsoby, jak lidé tráví svůj čas, jaký mají životní. styl. 

Vše má za cíl ulevit v těžkém životě, přinést zdraví tělu, duši, cítit se dobře. Ale.... Jak jsem se sama přesvědčila na vlastní kůži, jelikož jsem si některými z uvedených životních stylů prošla, a vlastně jsem je "ochutnala" někdy v životě všechny, tak mohu říct, a tak nějak věřím, že mi to potvrdíte, že touha cítit se dobře, se tak úplně nevyplnila. Jde to nahoru, dolů. A stále se vždy objeví někdo, kdo mi ublíží, kdo mě odsoudí, kdo mě obviní, kdo do mně tzv. strčí. Kdo se ke mně chová nespravedlivě. Ach jo. No, jak se říká... je bláznovstvím dělat pořád dokola tu stejnou věc a mít stále stejný výsledek. 

Takže.. mnoho lidí vystřídá různé uvedené styly. Já například docela dlouho byla v ezoterice. A snažila se najít svůj vnitřní klid. Najít pravdu. Tehdy jsem byla přesvědčená, že pravdivé jsou mé emoce, pocity.  A tak jsem podle toho jednala. Až přišla chvíle, kdy jsem dostala "na. zadek" - tedy "za vyučenou". Dostala jsem jasné "NE". Touto cestou ne. 

A tak jsem uviděla Boha. Boha Otce, stvořitele. A tak jsem se mu pomalu začala přibližovat. říkám pomalu, protože to trvalo 4 roky, kdy jsem věděla, že On existuje, že Ježíš je Boží syn, že Duch svatý je. Ale to je vše. Uvízla jsem zase v pasti. V pasti " tohoto vědění". Proč říkám v pasti? Protože vědět, že Bůh a Ježíš existují a že je to jediná cesta, je sice dobré, ale beze změny srdce se z vás stane tzv. farizeus. tedy zákoník. Tedy.... tedy odsuzovatel ostatních, ale také sama sebe. Je to neustálý vnitřní boj, protože víte, že toto je dobře, ale NEDOKÁŽETE tak žít!!! a to je průšvih. V Bibli je totiž napsáno. že se musíš ZNOVU NARODIT. ha. A to je ono. 

Ale Bůh je dobrý a pomůže. Když ví, že toužíte Jemu patřit a žít jen pro Něho. A tak mi pomohl. je pravda, že mi k tomu pomohla moje vnímavost. Protože jsem celou dobu věděla, že nejsem znovuzrozená. Věděla jsem to hluboko uvnitř. ostatní křesťané mi říkali, že to není pravda, že jsem. Ale... Tvůj život se projeví přesně podle tvého srdce. Tak to je. Když je v něm láska, tedy Ježíš, pak můžeš konat lásku a láska z tebe vyzařuje a přitahuje ostatní lidi. Když v tobě láska není, je v tobě bohužel staré odsouzení. To kteří se snaží zoufale najít mnozí z nás třeba v dětství, kdy nás kdo odmítl, a někteří dokonce hledají v minulých životech. No. 

Takže z obrovské Boží milosti jsem se tuto sobotu, tedy 16. 3. 2024 znovu narodila v Ježíši Kristu. A můžu říct, že je to taková úleva, že mi spadly opravdu okovy z nohou, rukou, kámen ze srdce. Ano, je pravda a já to zažila, že vaše srdce kamenné vám Bůh změní na srdce masité. Naplněné láskou a soucitem. Víte, je to pro mě změna tak obrovská, že jsem asi 3 dny hledala slova, jak vše popsat. A teď sem nechci psát, co mi Bůh ukázal a neustále ukazuje. 

Takže, co nakonec? Ježíš je mým životním stylem. Stylem, kdy už netoužím mít se dobře, protože On mi dal vše. Cítím se naprosto šťastně. On mi dal svobodu od mých provinění. Od. toho,jak jsem se celý život cítila vinna. A také mě zbavil odsouzení. Tak jsem si připadala celý život. Odsouzená lidmi. A jak se to projevovalo.Ze mě lidi odsuzovali. a že jsem v hloubce svého srdce odsuzovala já. Ano, je to tak. Nebylo to nikdy vidět napovrch. Bylo to skryté. Ale o to víc jsem to vnímala. A o to víc to bolelo. A nemohla jsem si sama pomoct. A najednou... jsem byla naplněna Božím duchem a toto všechno je pryč. Jako když mávnete proutkem. Prostě je to pryč. A objevuji v sobě lásku, soucit. A můžu se konečně přiblížit lidem. Byla jsem od nich izolována svým vnitřním odsuzováním. Tak moc jsem toužila po blízkosti s lidmi, a tak moc jsem od nich byla stále vzdálená. Už jsem volná. Díky Ježíši. Díky tomu, že jsem uvěřila té dobré zprávě. A ta zní: Bůh tak miloval svět, že poslal svého jediného syna, aby zemřel, když se na kříži sám stal hříchem (hříchem nás všech), zemřel za nás všechny, pak, třetího dne vstal z mrtvých (spolu s ním jsme byli vzkříšení i my), posadil se po pravici Boha Otce na nebesích (my spolu s ním). A díky tomuto jasnému plánu, který Bůh měl od počátku světa, můžu teď já sama žít v Kristu Ježíši, který mě celou naplnil svým Duchem, On žije v mém srdci, jsme spojení a jeho moc, kterou vládne všemu... je ve mně. Jeho soucit, láska jsou nyní i ve mně. A já jsem tomuto uvěřila, požádala jsem Ježíše aby se stal mým pánem a přijala jsem Jeho Ducha. A tak jsem se znovuzrodila. To může každý, protože každý má svobodnou volbu. Bůh mi dal všechno a dává mi to poznat každý okamžik života. zažívám naprostý pokoj, lásku i soucit s ostatními. Okolo se může dít cokoli... Ježíš mi dal pokoj. Dal mi víru. A to je prostě nepopsatelné. I ty máš možnost vyjít z mnoha pokusů jak si zlepšit život. Už nemusíš běhat z jednoho semináře na druhý, z jedné akce na druhou, nemusíš se opíjet, ani hledat potěšení v čemkoli jiném. Už nemusíš. Bůh to za tebe již vyřešil a ty teď JEN VĚŘ. Boží láska nás dokáže změnit. Boží láska, která každého přijímá bez podmínek. Věř, že jsi milované Boží dítě, že jsi stvořen k obrazu Božímu. Bůh ti dává vysokou hodnotu, postavil tě nad anděly. Amen. Sláva Bohu 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky