Odpusťte mi

19.03.2024

Milí přátelé, odpusťte mi,prosím

já teď před vámi stojím,

a žádám o odpuštění.

Čeho? Je to prosté.

Můžu to opakovat třeba posté

odpusťte mi moje odsuzování

bohužel

když člověk viní sám sebe

když člověk sám sebe odsoudil

pak život dál ho vede

aby kromě sebe odsoudil i tebe

vidět na sobě mnoho chyb

ukazuje i mnoho chyb na druhých,

za úsměvy schovaných.

ach to byla bolest, tenhle život

kdysi dávno, skoto ještě mimino

jsem neměla moc kamarádů

pak, když jsem vklouzla do ezoteriky

se objevili lidé

a já začala odsuzovat ty

kdo šli jinou cestou než já a oni

pak, když jsem Boha uviděla

začala jsem odsuzovat ty,

kdo to tak neměli.

Nemysli, nepřála jsem nikomu nic zlého

to ne.

ale to odsuzování bylo skryté 

v srdci mém

a tak jsem žila

a tak jsem chtěla lidi měnit

a přitom

jsem chtěla sebe změnit

abych byla lepším člověk.

Pak stal se zázrak - mě Bůh proměnil

mé srdce z kamenného, zlého v čisté proměnil

stalo se to v okamžiku

a já teď musím vyznat to zlo také v mžiku

a tak to dělám takto,

tímto způsobem.

Promiň, odpusť mi.

Já už vím a zažívám

jak Ježíš miluje člověka.

Vím, že miluje mě - tak jak jsem

a že miluje i tebe - tak jak jsi.

Ať děláš co děláš, ať si myslíš, co si myslíš.

On nás nikoho nepřestane milovat.

A tak teď, když jsem našla svoji hodnotu v Ježíši,

mohu hodnotu dát i vám všem

A tak to dělám.

A ještě jednou říkám.

Odpusť mi. 

Už jen lásku budu dávat

Už jen povzbuzení, žádné odsouzení. 

Mohu říct nyní

že je to úleva, milí,

a že to stejné přeji i vám všem. 

Děkuji a velké AMEN!!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky