V zajetí Ježíše

16.03.2024

Když se to stane

když se nadechneš

pak stále hlavou ti jdou slova

jsem volný, jsem volný,

jsem volný, jsem volný,

v zajetí Ježíše - to je svoboda

být v zajetí Pána - to je nádhera.

říkáš si - v zajetí Ježíše? 

co to má znamenat?

svoboda v zajetí?

ano

je to tak

zajetí Ježíše

znamená

pochodovat v triumfálním pochodu

Ježíš si mě vybral

jako dar

ano, vybral. 

říkám si - proč si vybral zrovna mě??

zrovna mě, která nic neznamená 

a vždy byla tak strašným člověkem

Jenže

On mě zachránil

vykoupil z těla tohoto

a vytvořil ze mě

toho jiného - nového člověka.

Jsem nová

Jsem spasená

jsem znovuzrozená

Jsem zajatá Ježíšem.

Haleluja

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky